Sonntag, 22. Mai 2011

Samstag//Saturday

Mein gestriger Samstag zeichnete sich durch reichlich Essen mit vielen Kalorien, viel Schlaf, viel Geschwatz, einem neuen Spargeltopf nebst zu kochendem Inhalt und Sonne aus. Ich kann mich kaum noch des Freizeitstresses entsinnen, als ein jeder Samstag angefüllt mit das Leben **bereichernden** Tätigkeiten ausgefüllt war und ich kaum schlief, wenig redete, kaum aß.

Allein mir fehlt das Tanzen.


My saturday was good filled with abounding food with so much calories, reasonably enough sleep, so much to talk about, a new pot for asparagus filled with asparagus and wonderful sun. I´m not sure if I can remember the days that were filled with recreational stress and every saturday was filled with so many things that maybe can enrich your life or maybe not and back in these days i slept never enough, spoke not that much, ate little.

I miss the dancing, thats it.



Keine Kommentare: